środa, 26 marca 2014

wielkanocne ozdoby

Witam :)
Ponieważ moje prace nad ozdobami wciąż trwają to chcę Wam pokazać prace mojej koleżanki Marysi.
Nie ma bloga więc jej prace może zobaczyć tylko grono znajomych.
A teraz i Was zapraszam do obejrzenia.
Wykonane są szydełkiem.

 Najpierw zrobiona była baza czyli okrągła serwetka, później została umocowana szydełkiem do metalowego koła.
A na koniec przyszyte kwiatki w które wszyła koraliki.
I już można powiesić na okno :))

A teraz jajo:

I mamy komplecik :))

Z takimi ozdobami okno będzie ślicznie wyglądać :))

Dziękuję za odwiedzinki  i poświęcony czas :)

3 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby. Dla mnie szydełko to czarna magia i podziwiam wszystkich którzy opanowali tą sztukę i tworzą takie cuda
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam na szydełku jak moje dzieci były małe i wiem ile to czasu zabiera :). Postaram się pokazać więcej prac Marysi. Dziękuję za odwiedzinki i miłego dnia życzę :)

      Usuń
  2. Piękne prace, masz bardzo zdolną koleżankę:) dziękuję też za odwiedzenie mojego bloga i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń