czwartek, 19 czerwca 2014

dla odmiany bransoletki

Lato to nie tylko opaski ale i bransoletki :))

Najpierw pooglądałam na kramikach i różnych stoiskach a później pobuszowałam w internecie :))
Wykonałam różnymi technikami, wykorzystałam to co miałam w domu czyli : sznurki, gumki, koraliki i zawieszki :)))

A wyszły tak :

1.

Podstawą jest okrągła metalowa bransoletka. No i zaczęłam swoje pierwsze kroki z makramy :))))
Sznuki zakończyłam drewnianymi koralikami :)




2.

I tym razem podstawa to metalowa bransoletka, 2 kolorowe sznurki oraz 4 koraliki :))



 4.
Zrobiona na podstawie kilku filmów m.in TAKIM. Czyli 1 czarny sznurek drugi kolorowy (zmieniający się kolor) i 2 koraliki




5.
W tej po prostu zaplotłam jak warkocz ; brąoawą tasiemkę z przyczepionymi koralikami ( do zasłon :))) i 2 sznurki : czerwony i wiśniowy. Zrobiłam tak jak w poprzedniej regulowane zakończenie :) a na zakończenie dałam jasno beżowe koraliki.




6.
A teraz typowa sznurkowa z koralikami. Ale zamiast sznurka dałam srebrną gumkę :)))





7.
Ta powstała ze złoto-czerwonego sznurka. Przeglądałam róże kursiki ale TEN jest chyba jesden z fajniejszych, fajnie i prosto pokazane :)



8.
W tej połączyłam sznurek i łańcuszek. Sznurek( ten co był wcześniej czyli zmieniający kolor ) wplotłam w łańcuszek tak żeby jednocześnie go skrócić , powstały w ten sposób łańcuszkowe "ozdoby", na środku doczepiłam złamane serduszko :))





9.
Prosta sznurkowa z gumki :)) Korzystałam też z FILMU jak zrobić taką bransoletkę :) Tu dodałam tylko żółte serduszko.




10.
Białe koraliki i srebrna gwiazdka. Ponieważ zamiast sznurka jest srebrna gumka to nie ma regulacji.


11.
Koraliki, zwykłe supełki i delfinek.




Robiłam je w wolnych chwilach np; podczas filmu na, który nie musiałam patrzeć, żeby wiedzieć o co chodzi lub miałam wole pół godzinki itp :)))

Ponieważ są robione różnymi metodami, z różnych materiałów może któraś przypadnie wam do gustu :)))


3 komentarze: